lördag 9 juni 2012

Långhårigt skinn-Stolen

Lördag den 9 juni
Idag regnar det lite så jag tar några bilder inomhus.
Skinnet kommer från ett islandsfår
det är långhårigt och mycket 
vackert tycker jag.
När jag köpte skinnet tyckte jag det 
var lite väl dyrt
men nu är jag glad att jag köpte det. 
                                               
                                                         Stolen ska Johanna hämta idag så nu 
                                                         kommer den att hamna i hennes lägenhet.
                                                         Det gick bra att slipa och måla den
                                                         och det var ganska kul jobb.
                                                         Hoppas att Johanna blir nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar